۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۶

در پاسداشت حماسه طوفان الاقصی؛

جزییات چهارمین نشست «موسیقی مقاومت» اعلام شد/ رونمایی از آوای غزه

جزییات چهارمین نشست «موسیقی مقاومت» اعلام شد/ رونمایی از آوای غزه

هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد طوفان الاقصی چهارمین نشست بین المللی «موسیقی مقاومت و الزامات آن» با رونمایی از یک پروژه موسیقایی ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد طوفان الاقصی، چهارمین نشست بین المللی «موسیقی مقاومت و الزامات آن» همراه با رونمایی از آثار موسیقایی رویداد جهانی «آوای غزه» روز سه‌شنبه ۱۷ مهر از ساعت ۱۵ در مرکز مطالعات راهبردی «ژرفا» برگزار خواهد شد.

هدف برگزاری این نشست تخصصی، ضمن حمایت معنوی از حوزه مقاومت خاصه مردم مظلوم غزه، ساخت و تولید آثار موسیقایی در راستای تضعیف دشمن و تقویت روحیه مسلمانان در جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت اعلام شده است.

این نشست با تولیت موسسه بین المللی «تقارب فرهنگ‌ها» و مرکز مطالعات راهبردی «ژرفا» برگزار می‌شود و از هنرمندانی از کشورهای ایران، هندوستان، پاکستان، آفریقای جنوبی، ترکیه برای حضور در نشست‌های تخصصی دعوت به عمل آمده است.

در چهارمین نشست بین المللی «موسیقی مقاومت» از جُنگ (آلبوم) «آوای غزه» نیز رونمایی خواهد شد.

پروژه «آوای غزه» مجموعه‌ای از ۱۰۰ نماهنگ تولید شده در سراسر جهان است که هریک از آنها به حماسه طوفان الاقصی و صلابت مردم غزه پرداخته‌اند.

بنا بر اعلام دبیرخانه رویداد، تمامی نماهنگ‌هایی که از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تا اولین سالگشت این حماسه تولید شده‌اند، به وسیله کارشناسان زبده‌، احصا و جمع آوری شده و توسط صاحب‌نظران حوزه فرهنگ و موسیقی کشور مورد انتخاب و داوری قرار گرفته و در نهایت ۱۰۰ نماهنگ برگزیده، مشخص شدند.

سه نشست قبلی «موسیقی مقاومت و الزامات آن»، بهمن و اسفند سال گذشته با حضور موزیسین‌ها، آهنگسازان، شاعران و پژوهشگران حوزه موسیقی کشورهای ایران، لبنان، تونس، عراق، سوریه، یمن، بحرین برگزار شد.

کد خبر 6247999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha